No Nonsens, hands on!
Heeft u een to-do-list vol met (administratieve) werkzaamheden die makkelijk uitbesteed kunnen worden?
Dan is By Ezra Virtual Assistance dé oplossing.



Wie ben ik?

 

Allereerst zal ik mijzelf voorstellen; 

Ik ben Ezra, een enthousiaste, gedreven administratieve en secretariële duizendpoot die u en uw organisatie graag wil ondersteunen.
De afgelopen jaren heb ik op diverse kantoren gewerkt in uiteenlopende functies. Hierdoor heb ik veel ervaringen opgedaan in het bedrijfsleven.
Vooral met ondersteunende werkzaamheden, uitzoek- en regelwerk voel ik mij als een vis in het water.
Omdat ik graag mijn gezinsleven wil combineren met het werk dat ik het allerliefst doe heb ik besloten als zelfstandig Virtual Assistant aan de slag te gaan.

Waarom By Ezra inschakelen?
Ondernemers zijn over het algemeen veel tijd, en dus geld, kwijt aan zaken zoals administratie, e-mail verwerking en andere zaken die uw tijd en aandacht van uw core-business afhouden. Door deze taken over te dragen ervaart u minder werkdruk wat het werken weer leuker maakt.
Uit productiviteitsonderzoeken blijkt dat na afleiding, het ongeveer een minuut duurt voordat u weer de focus hebt op datgene waar u mee bezig was. Stel dat u 50 keer per dag afgeleid wordt, dan verliest u al bijna een uur per dag door gebrek aan focus.
Samen kunnen wij bekijken welke taken structureel terugkomen. Welke u kunt uitbesteden en wat uw prioriteiten zijn in die week. Zo wordt u als ondernemer veel productiever en effectiever.
U heeft geen operationele kosten omdat ik vanuit mijn thuiskantoor werkzaam zal zijn.
Dit zorgt ervoor dat u geen extra werkplek hoeft in te richten.
Ik beschik over de middelen die nodig zijn om de werkzaamheden uit te voeren zoals een laptop, telefoon, printer en kantoormeubelen.




E-mailen
Bellen
Info
LinkedIn